Oglašavanje na srpskom Internetu ostvarilo dvocifren rast i u 2014. godini

Home / blog / Oglašavanje na srpskom Internetu ostvarilo dvocifren rast i u 2014. godini

Oglašavanje na srpskom Internetu ostvarilo dvocifren rast i u 2014. godini

Peti po redu Digital Day, održan je 14. maja 2015. godine u Velikoj sali Doma omladine gde je više od 400 posetilaca imalo priliku da se upozna sa rezultatima istraživanja vezanog za oglašavanje na Internetu u Srbiji, ali i da čuje mnogobrojna predavanja profesionalaca koji su govorili o modelima zakupa oglašivačkog prostora (programmatic) koji bi tek trebali da postanu standard na ovim prostorima.

Konferenciju Digital Day otvorio je predsednik Upravnog odbora IAB Serbia i menadžer za digitalne medije u agenciji Direct Media , Vladimir Aranđelović, koji je pozdravivši prisutne gotovo odmah prešao na ono što nas je sve zanimalo – rezultate AdEx istraživanja za 2014. godinu koji su otkrili zanimljive podatke. Srpski oglašivači su tokom prethodne godine potrošili 18,2 miliona evra na Internet oglašavanja, te je čitava industrija i ovog puta ostvarila dvocifren rast od 11,8% u odnosu na 2013. godinu.

Iako polako gubi na značaju, display je i dalje dominantan te drži 46% ukupnog tržišta. Vladimir je dodao da je search engine marketing zauzeo 14% tržišta, da je mobilno oglašavanje ostvarilo daleko najveći rast, ali i da se metodologija AdEx istraživanja sledeće godine menja.

Netokracija

Recent Posts
Kontaktirajte nas

Ostavite poruku i javićemo Vam se u najkraćem roku

Not readable? Change text. captcha txt

Start typing and press Enter to search